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人材育成コンサル会社でのCustomer Success Specialistの求人

求人ID:1358366

募集継続中

転職求人情報

職種

Customer Success Specialist

ポジション

担当者〜

おすすめ年齢

40代
50代以上

年収イメージ

経験・能力を考慮の上、当社規定により決定します。

仕事内容

Plan and create support materials to assist sales members in meeting new acquisition goals.
Interact directly with existing clients to meet expectations.
Facilitate the registration process, product implementation, onboarding training, and ongoing account review.
Assist with the renewal process for renewal targets.
Manage outreach to customers for product feedback requests and internal escalations to product development teams.
Be the voice of the customer as you partner with engineering, marketing, and sales to deliver the best-in-class customer experience.
Make clear both qualitative and quantitative facts about customer usage and needs to better grow the product globally.

必要スキル

●必須要件/Required
Experience in ""corporate sales,"" ""sales planning,"" or ""customer success"" in any industry
Experience negotiating with stakeholders inside and outside the company
3+ of practical experience in a company
Flexibility to handle irregular tasks in a multitasking environment
Ability to act while involving stakeholders to achieve goals
Align with the company’s business and the mission statement
Native or advanced business-level English, and JLPT N2 or equivalent *The following tests will be accepted as a substitute for the Japanese Language Proficiency Test (JLPT) 

●歓迎要件/Preferred
Experience in service companies such as web services
Experience in B2B

就業場所

就業形態

正社員

企業名

大手人材育成コンサルティング会社

企業概要

ビジネススクール運営および企業研修コンテンツの開発をメインとする人材育成コンサルティング会社。

企業PR

業務カテゴリ

備考

応募ありがとうございました。コンサルタントからご連絡します
応募出来ませんでした。恐れ入りますがもう一度やり直してください
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