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グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業でのForeign pharmaceutical companyの求人

求人ID:1358327

募集継続中

転職求人情報

職種

Foreign pharmaceutical company

ポジション

プロジェクトマネージャー

おすすめ年齢

年収イメージ

応相談(経験・能力を考慮の上当社規定により決定)

仕事内容

本プロジェクトは、外資系製薬企業のセールス&マーケティングアプリケーションポートフォリオにおいて、プロセス簡素化とコスト削減を目指したアプリケーションマネジメントサービスを行います。

・Can lead service delivery meetings and customer engagement meetings organised for clients
・Can supervise team member`s daily operations wrt. day to day support function. E.g.
・Refer. client provided SOPs, support documents and job aids etc. required to perform tasks and activities as part of day-to-day operations (application support)
・Engage (calls, meetings, in person discussion) with client and other vendor teams for troubleshooting and issue resolution
・Ensure the company & client defined process and policies are adhered by self and entire onsite-offshore delivery teams
・Provide Service Management (L2 Knowledge management (e.g., Self-service knowledge portal, Periodic info sharing / educational communication to promote best practice or product utilization in IT meetings or Data Governance)
・Use client provided standard service management tools e.g., Service Now, JIRA, Confluence

必要スキル

【Must】
・10年以上のITプロジェクト管理経験(部下5名以上)/10 + years of IT project management experience (5 + associates)
・グローバルプロジェクト管理の経験/Experience in global project management
・書面・口頭での良好なコミュニケーション能力/ Good written and oral communication skills
・コンピュータスキル(MS Officeなど)/Computer skills (e.g. MS Office)
・ネイティブレベルの日本語スキル/Native level Japanese skills
・ビジネスレベルの英語力/Business level English proficiency

【Nice to have】
・Operational knowledge of Sales&Marketing areas in the pharmaceutical industry
・Knowledge of regulatory requirements for pharmaceutical development (GxP, etc.)
・Experience with SaaS/Cloud technologies including Computer Validation

Prior experience on working for Pharma IT (system) operations.
Proactive attitude, willing to learn, good communication skills
Experience and maturity to handle support team (L2/L3) operations
Can handle multiple stakeholders e.g., client, another vendor, our team.
Can engage with multi- vendor teams on need basis (issue resolution) proactively without waiting for any direction / help / guidance.
Can share updates with stakeholders periodically through status reports, review meetings etc. as required during operations
Experience in providing application support services (L2 & L3) for large programs and adhere to customer defined SOPs, processes, playbooks etc.
Good understanding of L2 & L3 support function, it`s deliverables, KPIs, operational metrics, delivery management and governance.
Experience of using various tools for incident management, problem management, change management, doing RCA (root cause analysis) and CAPA (corrective and preventive action in case of deviation) and generate reports / metrics to identify areas of improvement

就業場所

就業形態

正社員

企業名

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業

企業概要

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業

企業PR

数々のグローバル企業に価値をもたらしてきた、業界最高水準のITサービスやソリューションをお客様に提供します。

業務カテゴリ

組織カテゴリ

備考

本社(東京都港区)またはリモートワーク
*リモートワーク主体です

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